Norite grąžinti arba pasikeisti prekę
Užplidykite žemiau esančią formą, tokiu būdu galėsime greičiau sutvarkyti Jūsų užklausą ir išspręsti grąžinimo klausimą.
Prekių grąžinimas
Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Mažmeninės prekybos taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 bei į Civilinio kodekso nuostatomis.
Kokybiška ar nekokybiška prekė?
Jei prekė išoriškai pažeista ir yra su gamykliniu broku, tokią prekę laikome nekokybiška.
Elektronikos prekės, kurių gamyklinio proko negalima įvertinti vizualiai, turi būti testuojamos. Tokiu atveju klientas prekę grąžina mums savo lėšomis. Prekę ištestavus ir paaikšėjus, kad tai buvo gamyklinis brokas, klientui kompensuosime siuntimo išlaidas, pateikus tokias išlaidas įrodančius dokumentus (kvitą už siuntą ar pan.). Paaiškėjus, kad prekė nėra brokuota, reikėtų vadovautis žemiau pateikta informacija apie kokybiškų prekių grąžinimą.
Kai grąžinama gauta ne ta ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes, jas pakeisti analogiškomis prekėmis ir padengti prekių grąžinimo išlaidas. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(es) sumokėtus pinigus.
Vartojimo ginčus nagrinėjantis subjektas
Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/ ar Vartotojų teisių informacinėje sistemoje (VTIS).
Daugiau informacijos apie grąžinimus: https://ledok.lt/informacija/